Leta i den här bloggen

Sidor

onsdag 11 juni 2008

Mighty proud!

Goder afton!

Titta vad jag fick av Lotta! Vad glad jag blir :-D

Hinner inte skriva så mycket just nu, men återkommer snarast. En fortbildningsdag kvar bara och sen ca åtta veckors härlig ledighet framför mig. JIPPPIIII!!!


Det är jättesvårt att välja fem andra bloggare som förtjänar denna, men dessa är mina val:

* Leas lantliga

* Lilla Blanka

* Tidsmästarinnan

* I villa grå

* Och sist men inte minst, tillbaka till En vilsen loppa

Man kanske inte får skicka tillbaka till den som nominerade en själv, men guess what...I don't give a crap ;-) My blog, my rules ;-) Givetvis finns det så många andra jag skulle vilja ge den till också, men dessa fem bloggar brukar jag besöka nästan dagligen. Hence my choice...

Over and out!/ M

8 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Grattis till utmärkelsen!
Åh det var ingen dålig semester du har framför dig :) En av fördelarna med att vara lärare antar jag :)
Kram!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Me like you !
Thanx !!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Now she´s here again *giggles*. You are tagged , visit my blog for more information !
Löööv

Karin i Villa Grå sa...

Jippiiii - jag fick en av dig! Goding!

Jag är ruskigt snål med inlägg just nu, en riktig tråkmåns :-( Snart blir det bättring, jag menar, det kan ju inte ALLTID vara så här stressigt. Eller?

Kram!

Karin

Lilla Blanka sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Åhh TACK snälla vad go du är!!!
Och Grattis till dig för den du fick av gulliga loppiloppan!!!

Kraaaam på dig och åh vad skönt med låååångledigt :)
Mia

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog

nedeighsh sa...

discover this replica bags aaa More Help replica bags for sale Your Domain Name replica bags in delhi