Leta i den här bloggen

Sidor

söndag 16 september 2007

Mera hall

This one's for you, D! Här kommer bilden du ville se. Ska ta mer bilder på bordet när v-rummet är stylat och städat ;-) Madonnan är en rostig sak, ca 40 cm hög. En av favoriterna faktiskt. Fönstret låg i förrådet (har några till där) och jag slog bort rutorna från den. Hängde lite saker i den som jag tycker är fina.

Bild på hatthyllan, gillar den skarpt.
Det ska egentligen vara fyra pinnar på den också, där man förr i tiden lade sina hattar på, men de har försvunnit.

När hallen blev klar, satt jag nog där i tre timmar och bara njöt! Det var det enda rummet som var civiliserat. Alla andra rum var katastrofala, och då hade vi inte ens tagit in byggnadsställningen till v-rummet...

Lite detaljbilder. Någon som heter Harriet ville inte ha denna, men det ville jag (det står Harriet på borsten alltså). Men nu sitter jag och ljuger! Det står inte alls Harriet, det står AH...var fick jag Harriet ifrån??





Ljuvlig bild


Well, that's it folks! Nästa rum blir nog hemmets hjärta, a k a the kitchen. Over and out!
PS. Vad f*n har hänt med besöksräknaren nu då!? Jag tror knappast att så många besökare har varit inne på sidan. Kände mig mäkta populär...för en sekund ;-), tills jag insåg att den har fått spel igen. Jaja...den får väl snurra på bäst den vill. Me no care!








5 kommentarer:

Lönnergårds Anna sa...

Hej!
Kul att du hittade in till mej. Första gången jag är hos dej. Vilken fin hall du har och dina favoritstolar kommer jag gärna och sitter i, gärna en solig sag och med en paraplydrink i handen ;-)
Fönstret var supersnyggt!!
Klart att du får länka till mej, blir så smickrad. Tack tack!
Nu ska jag titta vidare os dej.
Ha det så gott.
Kram Anna

Dorthe ♥ sa...

Där är den ju!!!!!!! Tack vännen! Jag tycker så mycket om den bilden och Madonnan? VILL HA; VILL HA; VILL HA.....Suck!!!
Kramisar

Anonym sa...

Räknar din räknare unika besökare/dag eller bara besök? Jag tittar in några gånger dagligen, så om den räknar alla besöken blir det ju en hel del :-)

Anonym sa...

Hejsan!
Vilken trevlig blogg du har, tittar snart in igen!

Anonym sa...

off white
supreme
yeezy
supreme clothing
supreme hoodie
off white
goyard outlet
supreme clothing
curry 7 shoes
ggdb sneakers