Leta i den här bloggen

Sidor

torsdag 5 februari 2009

Jag tänker inte...

...låtsas att allt är peachy här hemma hos oss. Utan att gå in på en massa detaljer som river och skär i en, plus en massa oro för de nära och kära, får ni hålla till godo med några bilder. Som den envisa åsna jag är tänker jag fortsätta hålla bloggen vid liv...dock kommer inte uppdateringarna vara så frekventa som förr. Men vet vet...när det har gått en tid.

Lite ljus i all elände: i december hade vi en stylist och en fotograf hemma hos oss för ett tidningsreportage. Vilka proffs och vad kul det var att se dem in action! Vårt hem kommer i tidningen "Allt i hemmet" nästa jul. Det ska bli så kul!! Och tack Pamela och Katarina, ni gjorde ett kanonjobb!!


Wilma är sig lik i alla fall....linslus # 1 ;-) Hon brukar kånka runt på mina tofflor!

Fågelperspektiv

Fick en pläd av C i julklapp. Vackert medaljongmönstrat

Vitt och beiget

Det är vitt och vackert ute, men ärligt talat är jag less på vintern nu.

Gamla fönsterbågar som C har skrapat och målat vita. Snart är projektet klart i v-rummet.
Ha det gott! Kramar/ M





11 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Vilket vackert sovrum ni har!!
Vad roligt att ert hem ska komma med i allt i hemmet! Synd bara att det är så långt tills dess...:) Jag vill ju se nu!!
Kram!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Kära Lilla M , vad det än är så sänder jag varma tankar till dej !!!!!
Va kul att ditt fantastiska hem ska vara med i AIH , men herregud ,till jul !
You must show us some peak photos !!

Värme och kärlek till dej !
Loppan

Nilla sa...

Hej,

Skönt att höra en liten uppdatering även fast jag förstår att det inte är så muntert. Sänder över en varm tanke och hoppas det går mot ljusare tider hos er.

Roligt att ert vackra hem kommer i tidning, var väl på tiden tycker jag :)

KRAM

lovefriidrott sa...

Härligt med underbara bilder, du har så vackert hem.
Ha d bra !!!
Många Kramar Sari

Anonym sa...

Allt gott!

Lev Vackert sa...

Ni har det så himmla vackert! Längtar verkligen efter ditt repotage och tänker på er!!! KRAM Petra

Anonym sa...

Ni har så vackert, så vackert!
Sköt om dig du genomgoa!!!

Anonym sa...

Vilka vackra bilder, hoppas att allt ordnar upp sig därhemma. Å vad spännande, nu får man längta till nästa jul..oj vad länge det var dit då!!!!! :(
Sköt om dig,
kram Maria

Trollis sa...

kikar in på ditt otroligt vackra hem från min inredning =)

Unknown sa...

Hejsan Vännen! Hur är det med dig? kram Petra

Josefina sa...

hahaha det gör min Wilmer ibland också!
Nu är han 13 månader, men när han var mer valp, så kunde han även komma med skorna från hallen och placera preciiiiiiis nedanför mig, typ som att

"matte nu SKA vi ut lite"


hehehe.. måste säga att du har så underbart hem också! väldigt fint och bra läge verkar det vara, fin utsikt!
Såg fotona på styleroom sidan och därav hittade jag till denna bloggen ^.^