Leta i den här bloggen

Sidor

fredag 20 februari 2009

Slut på...

...sportlovet :-( Sista dagen idag...buhuuu! Men vilket kanonväder det har varit. Jag kunde definitivt känna att våren är på G. Till och med solens strålar värmde! Men ta det försiktigt när ni är ute och går nu. Vägarna är förrädiskt hala eller som vår trapp...förra helgen var jag på väg till en middag och går ut genom dörren och drattar på rumpan i yttertrappan! Hela högra sidan av min kropp är rätt öm. Skinkan fick sig en ordentlig smäll samt den högra armbågen. C fick sig en rejäl utskällning för att han inte hade sandat (hans kommentar om att jag kunde göra det själv svarade jag med ögonkast som hade kunnat mörda ;-)). Som sagt...take it easy!

Ha en riktigt trevlig helg! Kramar/ M







6 kommentarer:

Anonym sa...

Attans att ditt lov är slut - mitt började i går ;-)

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, your blog is beautiful and your home very nice.Best wishes from,Elke.

Inspiration i vitt sa...

Ser fram emot att få se ditt vackra hem i Allt i Hemmet, du har det så fint hos dig.
Kramar till dig.
/Ingela.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ser i en kommentar att vi får se ditt hem i Allt i hemmet, den ska jag köpa.Gillar dina bilder, så många fina handdukar och tyger du har, monogram är så vackert.
Kram från AnnaMaria

Anonym sa...

Sköt om dig du goa & innerligt gott att se att du är tillbaka med ditt suveräna öga för allt som är vackert!

lovefriidrott sa...

Kul med ett litet livstecken, du har så otroligt fint jag har bara suttit o njutit.
Ha d bra
Kram Sari