Leta i den här bloggen

Sidor

söndag 1 mars 2009

Seeeeg söndag

Vi var på 40-årsskiva igår...och idag får man lida för det ;-) Jeeez, så här seg har man inte varit på länge. Kul var det och hoppas födelsedagsbarnet känner sig ordentligt firad. Jag antar att alla som var där känner sig lika sega som jag...eller vad vet jag. De kanske känner sig som små energizer bunnies ;-) Jag vill helst gå och zzzoooova!! Jag säger som Danny Glover i "Dödligt vapen": "I'm too old for this shit!" ;-)

Hoppas ni får en utomordentligt trevlig vecka! Over and out/ M










6 kommentarer:

Weißer Vintagezauber sa...

Hallo, your home is grandios with a very pretty decoration.Best wishes,from Elke.

Gårdsromantik sa...

Åh så vackert du har det!

Det låter som det var värt en seg dagen fter!

Äntligen har vi sportlov - så nu kan man sova ut på mornarna.

Kram Maud

Anonym sa...

Hej !

Vilken möblering är det som gäller?
Soffan till vänster eller höger i rummet?

M Polo

lovefriidrott sa...

Ibland får amn lida för att man haft lite kul;) men det är oftast värt det. roligt att du är in ibland. Ha d gott
Kramar sari

Anonym sa...

Jag har haft en HUR bra vecka som helst - hoppas du oxå hämtade upp dig & blev urstark nånstans framåt onsdagen! :)

Vintage sa...

Såå fint du har det! Underbart gullig hund! är det ok om jag länkar? Kram Susanne