Leta i den här bloggen

Sidor

torsdag 17 februari 2011

Resereporter - ja tack!

Titta vilken underbar tävling jag hittade på Solresors sida! Det skulle vara hur underbart som helst att vinna resan och vara reporter för en vecka. Ett av mina drömjobb när jag var yngre ;-)

Jag tror att lusten att börja skriva igen börjar så sakteligen komma tillbaka och kan man hitta en bättre miljö än Rom att börja odla detta intresse igen. Käre mannen har aldrig varit till Italien och jag har höjt landet till skyarna så han är riktigt begeistrad över idén att bege sig dit.

Titta bara så underbart!! (Bild lånad från Solresors sida)










Roma in my heart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Vilken fin Blogg du har! Jag sökte på bilder+kandelaber och fann dina fina kandelabrar. Gillar ditt sätt att skriva och jag hoppas ni kommer till Italien. Kram/L.A

Nanna sa...

Det är också en dröm för mig! :) Italien överhuvudtaget... Sitta på en vingård i toscana o njuta... mmmm!
Hoppas att du haft en skön helg! :)