Leta i den här bloggen

Sidor

onsdag 15 oktober 2008

Ommålad bokhylla

Ett lite snabbt inlägg här! Äntligen har bokhyllan blivit ommålad...från körsbärsträfärgad till renaste vitt!! Tack C!! Det tog sin lilla tid, men väl värd att vänta på. Tyvärr har kameran strejkat lite så det blir inga knivskarpa bilder här inte, men lite syns det ju.

Vi tog även bort en sektion på hyllan. Det resulterade i att vi var "tvungna" att köpa ett bokskåp (bild kommer) så att all lektyr skulle få plats (oj, vad ledsen jag blev när jag var tvungen att spana efter ett skåp...NOT!!! ;-)). De enda böckerna som nu får husera i bokhyllan är de som har läderband, helst slitna sådana.

Cs mörka hörna har nu blivit betydligt ljusare! Det kommer mer bilder senare när jag har röjt bort en massa bråte i v-rummet.
Om vi inte hörs innan, önskar jag er en treflig helg!! / M

6 kommentarer:

Änglahem sa...

Hejsan Snäckan!

Åhhhh så snyggt det blev!! Jag bara älskar erat vardagsrum! Så ljust och luftigt och härligt!
Haka nu inte upp dig på den usla svenskan det blev här....är du snäll!

Ha en trevlig helg du med!

Kramar, Ulrika

Anonym sa...

Tjenare M!
Jäkla, va snyggt det blev med bokhyllan! Man kan inte tro att den har varit körsbärsfärgad.Ommålningen var ett bra beslut.:)
Hade gott!
Kram Kram

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så fin bokhyllan blev! Kan verkligen se skillnadenframför mig! härligt :)
Kram!

Vero sa...

Önskar dig, eller er, dig och C en trevlig helg också.

Vero

Krusidull sa...

Vad fin den blev, kan riktigt se hur den såg ut innan, tänk vad färg gör underverk.
Kram
Krusidullan

Vackrare vardag sa...

Riktigt superfint blev det! Lite färg är som magi:)

Trevlig helg!