Leta i den här bloggen

Sidor

fredag 25 april 2008

En trött Wilmis...

Veckan avklarad och enligt mina superba beräkningar borde det ju då bara vara två veckor kvar till sommarlovet!!! ;-)

Den djupa fönsternischen är min favoritplats! Där har jag uppsikt över tomten och speciellt sjön...perfekt när jag ska skälla ut änderna, gässen och svanarna. GGGRRRRRR!!! Och sen sussar jag så skönt där också! Tar på krafterna att vara vakthund...

Och när jag tröttnar på fönsternischen kan jag alltid nanna hos husse. Han brukar också vara trött ;-) Trevlig helg önskar Wilma & co.

8 kommentarer:

mysiga heestrand sa...

Oh, så underbart! Jag har också en cavalier, han är undrbar.

lottens vita och gröna sa...

guuuuuuuuuuud så söt! varmkram lotten

Gårdsromantik sa...

Men vilka slagna hjältar!
Så rara!

Kram Maud

Solsjö - Under en vind sa...

SEr härligt ut!!

Jag tror jag hakar på din uträkning, två veckor låter perfekt...fniss....

Ha en skön helg, kram!

Änglahem sa...

Två veckor till sommarlovet...hade inte varit fel!! Men Snäckan du får vääänta liiite till!!! Din arma stackare.....!

Men så gott Wilma har i fönsternischen.....bra Wilma skäll ut dom där eländiga som bara bajar lite var dom känner för!!*fniss*

Husse ser ut att vara bra plats att vila ett trött huvud på....

Ha en skön helg, härliga Snäckan!!
Kramar/Ulrika

Anonym sa...

Vad söt lilla Wilma är : )

Ha en bra dag!

Karin i Villa Grå sa...

Halloj!

Intressant med ett inlägg författat av en hund! *imponerad*

En hund som för övrigt verkar leva det ljuva livet som alla vovvar borde få leva.

Du, jag vet att jag tjatar på dig som en tok med allehanda utmaningar och nu är det dags igen! Fast det är frivilligt att anta utmaningen *lovar*

Inte mitt fel att jag utsätter dig för dessa ständiga challenges! Vore du mindre underhållande är det mycket möjligt att jag skulle lämna dig i fred *skyller ifrån mig* ;-)

Ha det bäst och kraaam!

Karin

PS. Har ni besökt Söderfors handelsträdgård?

Hem och Lycka sa...

Gud vad sööt! Härlig bild på de tu ;-) kram!