Leta i den här bloggen

Sidor

tisdag 11 mars 2008

Miserable March!

God kväll på er!

Tack för alla kommentarer och hälsningar till Lillskruttan! Jag trodde inte heller att hundar kunde drabbas av kräksjukan, men ack så jag bedrog mig...med besked! Tydligen har det blivit vanligare med det och särskilt vid den här tiden på året, när allt (pardon my French!) skit smälter och rinner omkring :-( Och som grädde på moset har både jag och C blivit sjuka här hemma. Dock ej kräksjukan, tack och lov, däremot är vi dunderförkylda båda två. C blev sjuk i fredags och jag i går. Och som pricken över i, gick inte bilen igenom besiktningen så nu måste vi antingen reparera den (no way José, det är den inte värd!) eller köpa ny bil. Det lutar åt att köpa en ny. Miserable March!!!

Återkommer när jag har blivit piggare! Då ska jag kommentera och hälsa på hos er!

Denna sida av toaskylten har inte varit vanlig i det Snäckska hushållet den senaste tiden. Inte för att Wilma använder toaletten, men vi har kutat ute med henne i en veckas tid nu så hennes toalett har alltså inte varit ledig ;-)

Den har varit occupé mest hela tiden... ;-)
Snörvliga hälsningar/ Förkylda Fröken M

17 kommentarer:

Eva sa...

Krya på er allesammans!

Kram Eva

lottens vita och gröna sa...

oh stackars alla ni, krya på er!kram lotten

Beas sa...

Åhhh...krya på er...

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Men era stackrare !!
Nice sign though !! ( heter det så eller varför envisas jag med min engelska här inne hos dej jämt ???)
Krya på er och välkommen when ever , men nu igen ;-)
Kram !

Tidsmästarinnan sa...

Blörk, det var en usel början på månaden, SKIT-dålig kan man ju säga (ursäkta, det var inget vidare "skämt")

Stor kram och krya på er nu allihopa så "ses" vi snart igen.
Kram!

Solsjö - Under en vind sa...

Era stackare!! Krya på er med en mysig film i soffan eller en god bok! Kram!

"M" sa...

Fin skylt...och krya på er nu.....kram

Änglahem sa...

Men Snäckan! Era stackare både förkylning och miss med besiktningen!! Lider med er, fy attans vad tråkigt!! Mår Wilma bättre nu då? så att hon kan ta hand om er istället?!! *fniss*

Krya på er!!!
Kramar
Ulrika

Karin i Villa Grå sa...

Stackare!

Jag hoppas att ni slår rekord i snabbt tillfrisknande! *håller tummar och tår*

Om det inte vore för att man mår så dåligt, skulle varje sjukdom kunna kallas extra lov ;-)

Kram, Karin

Dorthe ♥ sa...

Stackars alla tre. Hoppas att ni mår liiite bättre nu.

Kramar
Dorthe

Malin - I min trädgård sa...

Ja det verkar ha varit en tuff månad... Men nu är det snart härlig påsk! Vilken härlig bild där med stolarna vid sjön iu diset... riktigt trollskt.

Hopaps det blir bättre!

Marja Kristiina sa...

No voi sun. Tää on joskus niiiiiin tätä. Pikaista toipumista sinne molemmille; ei kun lepoa ja nestettä vaan (liquid diet, make the most of it ;-).

Aurinkoista viikonloppua i alla fall!

Anonym sa...

Hoppas ni har piggat på dig. Här hos oss ligger både maken och jag däckade i feber och flunsa, men tror du att jag kan hålla mig borta från datorn? Nej, här sitter jag i liturgiskt tillstånd iförd pyamas och raggsockor, invirad i filt och morgonrock. Stupido! Kram på dig (och W också så klart)/Anitha

junhe sa...

hej =) jättefin skylt du har.krya på er & ha en bra helg/ mvh junhe

Ann-Catrin sa...

Oj oj sickna sjuka människor det finns nu i vårt land..hit med vårvindar så vi kan vädra ut alla baciller..
Krya på er nu allihop!!
Kram a-C

Kannor och karaffer sa...

Tuff vecka - men nu hoppas vi det vänder och att det blir lite ljusare i livet.....

Vår lilla Wilma hamnade på djursjukhuset när hon bara 16 v för hon fick magsjuka - det var bara skinn och ben och vi var livrädda att förlora henne men det gick som tur var bra.

ha det gott och krya på er!
/Ann

Anonym sa...

Oj det lät inget bra! jag hoppas att ni har blivit friska nu allihop.
Vilken häftig toa skylt du har...har du gjort den själv, eller?

Ha en fin Söndag
Kram Pernilla