Leta i den här bloggen

Sidor

söndag 16 mars 2008

På bättringsvägen...

Hejsan! Tack för alla krya-på-er-hälsningar! Det var nog de som hjälpte!! Wilma är frisk, C är frisk, jag är lite hängig fortfarande, gamla bilen är såld och vi har köpt en ny. Det går undan ;-)

Äntligen är projektet vi började med avslutat! Det tog bara tre veckor...PUH!! Men p.g.a. sjukdomar och diverse andra onödiga saker blev det fördröjt. Men ni får bara se lite detaljbilder än så länge. Har ej pyntat eller gjort den fin...

Kramar till er!

PS. Snart är det påsklov och jag ska titta runt i era vackra hem. Och även kommentera...blir så glad över att ni gör det, trots att jag har varit mindre duktig på att göra det en tid nu. DS.






11 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

oh vad skönt att ni bättre och allt rullar på igen som vanligt! vad spännande detaljer du visar, ser underbart fint ut! ha det gott!kram lotten

Karin i Villa Grå sa...

Är det en empiresäng ni har målat vit..? Jag vill se hela vad-det-nu-är NU! *förväntansfull*

Kan du inte gå in på närmaste Ica och be dem ta hem ett vaniljljus på burk? Jag menar, alla Ica-handlare har väl samma leverantör? Fyrtio bagis är ett helt okej pris :-)

Härligt att du mår bättre och slipper vara arg på trasig bil!

Ta hand om dig!

Kram, Karin

PS. Nope, Led Z rockar inte *flin*

Tidsmästarinnan sa...

OM det är en empiresäng, då har jag en följdfråga - när ringer ni i klockan som hänger brevid?
Gomorron, liksom?!

Kraaam!
S.

Änglahem sa...

Morron Snäckan!!

Skönt att höra att alla tre bättrat på sig och att ni har börjat på ny bilkula!!*tihi*

Vad är detta för något?? Ser att Karin tror på empiresäng men det gör inte jag....tror att det är en stor skänk eller byrå av något slag...eller? hummm...

Skönt med påsklov snart förstår jag, men det är ju så tidigt i år så jag är rädd för att resten av våren kommer bli såååå låååång...!

Ha en skön start på veckan!
Kramar
Ulrika

Unknown sa...

God mogon! Skönt att ni är på bättringsväg, det är allt ett envettet virus som är igång nu. Här vräker snön också ner så nu känns det för mig (ego..ler) extra skönt att nu ge sig iväg till varmare land! Ha det gott! Är strax tillbax!
Kram Petra
www.metrobloggen.se/romantiskahem

H ennA sa...

Så gott att ni är på bättringsvägen :-)
Ser riktigt lovande ut...det där målade vita! Hoppas snart få se hela härligheten...

Kram Anne

Anonym sa...

Underbara detaljer! Vill gärna se resten!
Skönt att ni känner er bättre!

Karin i Villa Grå sa...

Hej vännen!

Är du kry nu? På benen och fit for fight? På bra humör och redo för nya... ehm, utmaningar..? *flinar insmickrande*

Jag vet vad du tycker om utmaningar, men har valt att utmana dig ändå! Tur att jag sitter några mil bort så att jag kan ducka i god tid om du börja svinga din höger *fniss*

Anta utmaningen - om du vill!

Kram, Karin

Dorthe ♥ sa...

Åååhhh vad är det nu, du har köpt. Du måste visa SNART, jag är ju så himla nyfiken. Vackert ser det i alla fall ut att vara.

Kramisar
Dorthe

Hem och Lycka sa...

Skönt att ni börjar bli friska! Vackra detaljer du visar och ett underbart påskägg i inlägget längre ned.. Kram!

Ann-Catrin sa...

Skönt att du är på bättringsvägen!!
den är seg den där influensan!!
Härlig detaljer...njuter av bilderna!!
Utlottnig inne hos mig..var gärna med!!
kram A-C