Leta i den här bloggen

Sidor

lördag 26 mars 2011

Galen vecka

Jag har haft en väldigt busy, busy, busy vecka, ja, typ galen har den varit med massor av plugg, litterära båtsalonger och eldning av ris (alltså kvistar och grenar och annat tjafs). Har inte haft tid att uppdatera bloggen öht. Och idag hinner jag inte heller förutom ett snabbt inlägg, för idag firar vi FEM hela år i huset. Älskade Snäckornas sjö!!! Och våren är här, äntligen säger jag bara.

Nu ska jag surfa runt och knarka lyxiga trerättersrecept :-) Vinet ligger på kylning, C lyckades få ledigt från jobbet, Wilma snarkar vid mina fötter och jag förtränger att jag har jorden tråkigaste inlämningsuppgift som ska vara inne imorgon kl. 23.59 piip!! För det är fortfarande lördag och solen skiner och marskvällarna är alldeles blå och vi går mot varmare tider - wohoo!!

På återseende! /M




















Detta har jag på mig idag, inte skorna inomhus förstås ;-) Inte jackan heller för den delen ;-) Kjol och blus från Provrummet, jacka från H&M, scarf från Maison & Scotch, solbrillor Topshop och stövlar från någon engelsk affär som jag inte minns namnet på.

Inga kommentarer: