Leta i den här bloggen

Sidor

måndag 12 november 2007

Highroads Chelsea a k a Wilma

Hej på dig, Dorthe!
Hörde att du hade frågat efter mig. Här är jag!! Tittar på matte när hon flänger runt med den där fåniga kameran hela tiden...eller så är hon seeeeeeeg ;-) Jag fick vara med på bild för jag har lärt mig att sitta så fint, stadigt och bredbent! Du ska få se någon gång när jag ligger...matte kallar mig för grodan då! Eller ännu värre: paddan! Puss på dig!/ Wilma

PS. Kryptiskt meddelande...17e DS.

7 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Söting!!!!

Kram till dig!

Dorthe ♥ sa...

Heeej goa Wilma!!! Du är ju bara för söt. Förstår att du tycker att det är jobbigt med matte och kameran. Hon har ju inte förstått nånting alls. Var är DINA leksaker? Och var är dina hundben? Suck...får du det för jobbigt hos Matte, får du komma hit till mig, då ska vi mysa...bara du o jag ;o)

Tack goa Matte för bilden ;o)
Kramisar
Dorthe

Dorthe ♥ sa...

Bara jag igen Wilma....får jag låna din bild och ha den på min sida??? Snälla!!!!! Säg ja...
Kramar

Anonym sa...

sötnos!

Lilla Blanka sa...

Vilken sötnos!
Kram

Nilla sa...

Så söt hon är =)

Ha en bra dag!

Kram Nilla

Tidsmästarinnan sa...

vilken ljuvlig liten Wilma!
jag kan precis föreställa mig hur "grodan" ser ut, våran goa lilla Lina gjorde nog likadant när hon var valp tror jag, benen rätt ut :-)
Kram
S.