Leta i den här bloggen

Sidor

söndag 11 november 2007

Seeeeeeeg...

Vi var på 40-årskalas i går och det känns i dag minsann! Usch och fy, vad seg jag är :-( Måste inse att man själv inte är så purung längre. Men det var ju så roligt och i stundens glädje glömmer man bort morgondagen (och att det var ett tag sedan man var 25!) och man festar och dansar glatt vidare. I dag glömmer man inte bort sin ålder...

Vad roligt att ni gillade stolarna! Det gör jag med! Den ena står fortfarande på v-rumsgolvet och väntar på att bli målad igen...det går inte så fort fram med andra ord!

Blir bara en bild i dag. Lade en ljusslinga över hallspegeln och där får den sitta ett tag, i alla fall tills julen är över. Sedan får vi se var den hamnar...Nehej, nu blir det att dricka lite mer vätska med kolsyra i, kroppen skriker efter salter och mineraler. Ska sega vidare nu ;-)

11 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Hej vännen!
Det är klart att du får låna idéerna jag visar. Jag har ju själv lånat den från en tidning.
Den går att göra i ett afs.
kramar och sköt nu om dig så att du orkar jobba i morgon. *fniss*
Eva Agnes

Unknown sa...

Hallo min vän,
Känner igen symtomet, det blir värre med åldern, baksmällan alltså.
Fin bild från hallen.
Ha en bra vecka
Kramisar Jeanette

Goa sa...

Är hon trötter...stackare..;)
Klart att man känner igen sån känsla...men allt är det värt det...ibland!
Hoppas du mår väl och att helgen varit superduper i övrigt!!
Jättefin bild..mysigt m. slingan..är det zink..*ler*

KRam på dig och ha en bra vecka!
Goa

Sånt är Livet sa...

Så gör man ju varenda gång,tror man är 25 och man glömmer fort för man gör ju om det ha ha ,vilken fin lampskärm!! spegeln med men gillade det boderade på lampskärmen/Lisbeth

Dorthe ♥ sa...

Hi hi...hoppas att du mår bättre idag ;o)
Underbar bild du visar!
Kram på dig
Dorthe

Nilla sa...

Åldern är ingen fröjd dagen efter =) Fattar inte hur man orkade förr?

Så vackert med ljusslingan!

Hoppas du får en bra vecka!

Kram Nilla

"M" sa...

Så kan det gå...men kan ju gå någon enstaka gång...hihi

Dorthe ♥ sa...

Hey Babe!
Jag älskar dina goa kommentarer, och du får mig alltid att skratta. Liiite galen är du allt...därför jag gillar dig massor :o).
I know what you mean honey, pleeeease tell me WHEN????
Hugs from me to you
Dorthe

Dorthe ♥ sa...

Hi hi...glömde ju, att jag har ett klagomål; VAR är Wilma???
Kramis

yanmaneee sa...

hermes belt
michael kors outlet
yeezy boost 350
nike off white
retro jordans
curry 4 shoes
hermes belt
cheap jordans
timberlands
lebron 11

Unknown sa...

read the article replica bags online blog link bags replica gucci helpful site cheap designer bags replica