Leta i den här bloggen

Sidor

måndag 1 oktober 2007

Gamla bilder

Dessa bilder hittade jag i datorn, det är vårt hus så som det såg ut när vi köpte det. Liiiite bastuvarning, eller ;-) Detta är sovrummet. När vi flyttade in så sov vi på madrasser i ett halvår (!)...inte kul! Men vi renoverade andra rum och hade sålt vårt gamla sovrumsmöblemang, så vi hade inte så mycket val.


Här är bild på matplatsen i köket. Jag gillade bordet faktiskt, det var gammalt, vint och rustikt!
Köksluckorna...vi behöll dem eftersom det är Marbodalluckor, alltså bra kvalité, men de åkte snabbt in på sprutlackering. De två luckorna ni ser på bilden, existerar inte längre. De åkte ner och ersattes av en tallrikshylla i stället.

Gillade INTE elefantkrokarna, eller vad man nu ska kalla dem för??

Nu ska jag surfa runt på era bloggar. Hasta mañana, amigos!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med vedspis, det har vi också och det är faktiskt en spec känsla! Du har jätte fint hemma.

Anonym sa...

Vilken idyll du bor i!
Helt bedårande vackert...bastukänslan har du verkligen lyckas putsa bort.
Du har ett myyysigt hem, helt i min stil:)
Kram //Dunda

Emmas Vita Hus sa...

Åh vilken fin vedspis och fin blogg också för den delen!! Men ni verkar ha haft en bra grund att utgå ifrån när ni började fixa! Lite vit färg gör susen! Kram

Jessan sa...

Åh vad avundsjuk jag blir!! På din öppna spis! Och vedspisen! Två saker jag verkligen vill ha här hemma....
Vårt hus såg VERKLIGEN ut som en bastu när vi flyttade in. O-målad panel från golv till tak! Brrrr! Men det är åtgärdat nu....Jättefin blogg du har!

yanmaneee sa...

lebron 15
off white hoodie
yeezy boost 350 v2
supreme clothing
kobe shoes
curry shoes
golden goose
golden goose outlet
yeezy boost 350
lebron 17 shoes