Leta i den här bloggen

Sidor

söndag 28 oktober 2007

Äh...vi tar en till...

Jag bloggar vidare! Filmen är lååååååång, över två timmar...YAWN!!!

Titta vad jag hittade i skänken bakom en massa böcker! Jag är expert på att glömma bort saker jag har (senil???). Jag är inte ett fan av orientalisk inredning, men denna kom genom nålsögat. Den är vacker med sina gamla glas som skiftar i olika färger.

Problemet är bara var jag ska ha den?? I-landsproblem...jag vet! Den är mest till utsmyckning, ljuset i den är alldeles för svagt för att fungera som läslampa t ex. Men söt är den tycker jag!

Tusen och en natt....

Hej matte! Vad gör du? Jag vill också vara med på bild, för jag kan stå på två ben och se jättesöt ut ;-)


10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar lampa, jättefin.
Hur kan du glömma bort den??
Men jag ska inget säga...jag är ganska senil jag medd..hihi
mvh "M" Hjärtan på tråd

Solsjö - Under en vind sa...

Lyktan är fin...men dina statyer och byster här nedan är underbara!! Skicka hit dem allihop...hi hi....Må gott, kram!
(tur för oss att filmen var låååång....)

Prästgårds Maria sa...

Tack för att jag fick adressen till din blogg! Verkligen kanonfint du har det!
Jag har länkat hit och kommer att återkomma och kika in hos dej!
Vilken söt hund du har...den skulle jag också vela ha.

Kram

Maria, englamaria

Goa sa...

Bysterna och statyerna gillar jag bara SÅ starkt...underbart vackra!!
Lampan lyckas du nog plasera...den är jättemysig!
Kram på dig och ha en bra dag!
Goa

Dorthe ♥ sa...

Hej Wilma!
Bry dig inte om matte...hon fotograferar ju bara en massa fåniga prydnadssaker...inga hundleksaker eller hundben...SUCK!

Kram till dig.....och till matte ;o)
Dorthe

Anonym sa...

Jag tycker att den var jätte vacker även om jag precis som du inte tycker om det orientaliska annars, men en delriktiga guldkorn finns det allt. Jag titta på en jätte jätte bra film i går, men det krävdes en del serveter, fy bubblan vad jag satt och snörvla och grät... Jakten på lyckan med Will Smith, får du tid över så hyr den och se den! Så himmla bra!
Kram petra

Skatan sa...

God kväll! Ja men självklart! Det är bara kul : )

Trevlig kväll!

Sånt är Livet sa...

Hej,Bor ca knappt en timmes bilkörning från Varberg,älskar den stan! har bott där varje sommar i 15 års tid.Köpt våra amrisar där oxå.Är lite kluven har även mitt föräldrar hem kvar och det ligger på en ö i Bohuslänska skärgården,pappa från Tjörn.
Vad mycket fint du visar,och visst är det så att man har mycket som man glömt att man har ha ha ,bra för då kan man handla mera!!!/Lisbeth

WhiteVintageDreams sa...

Åh vilken söt vovve :)!!! Alla har vi ju våra undantag i inredningen...det e ju det som gör den personlig tycker jag! Fin lykta!
Kram

Anonym sa...

Ja visst är den bra! Har du sett filmen "Dagboken" den är nästan lika bra, bara ett tips om du missat den. Ha det gott! Kram Petra