Leta i den här bloggen

Sidor

onsdag 17 oktober 2007

Seg blogg och en massa annat knas(ter)

Något fel på bloggen i dag...tar låååång tid att ladda upp bilder. Därför blir det bara denna i dag, får hoppas på bättre tur i morgon. Ljusslingor nämns ibland på bloggarna runt om, och även jag tillhör dem som är ett fan av dessa. Denna hängde runt v-rumsspegeln förut, men den envisades med att hamna på sniskan hela tiden så jag lade den i fönsterkarmarna i stället. Där ligger den året runt och jag tänder den ofta, t o m på sommaren (i augusti). Många som reagerar över den och undrar om jag inte har orkat ta ner julbelysningen ;-)

Under tiden jag skriver, lyssnar jag på musik via ett par trådlösa hörlurar. Och det är väl bra...men så fort jag använder musen för att scrolla upp och ner, blir det jordens störningar. Det låter som om jag har en gammal, knastrande radio i huvudet just nu. Ibland låter det som om jag får in en kanal med prat på (trots att jag inte ens lyssnar på radion via den, utan på låtar som finns i datorn). Väldigt skumt detta! Och jag hoppas att det är hörlurarna som spökar och inte några andra röster...som finns i huvudet, kanske!! Huuuu....;-)

2 kommentarer:

Goa sa...

Oh, så himmelens mysigt!!
Tänk vilken utsikt ni har...va! jag menar...FATTARU DET SJÄLV??
Jag gillar också små slingor...har faktiskt ett sorts träd i mitt fönster året runt!
fortsätt mysa vid ditt fönster!
Kram
Goa liteavundsjukpådinutsikt:)

Solsjö - Under en vind sa...

Jag har också haft svårt med bilderna idag, skrev om det i kvällens inlägg!! Omöjligt att ladda in....

Har mailat dig en inbjudan *pling*, du är självklart välkommen!! Kram!