Leta i den här bloggen

Sidor

tisdag 2 oktober 2007

Jag älskar hösten, men...

...får jag välja så blir det sommar för hela slanten! Särskilt i dag när det är så grått och trist ute. Tack vare Cs mobilfotande hittade jag några bilder från i somras.

Augustibilder. Det är så vackert med tända ljus precis när det börjar skymma, det blir ett speciellt vackert skimmer.
Denna ljuskrona hängde i köket förut, men den är lite sned och då börjar ljusen att osa och stearinet droppar. Den blev förpassad till att leva utomhus.

Soldäcket. Här sitter vi och äter frukost nästan varje sommarmorgon och tittar ut över sjön.


Petuniorna som blommade för fullt.

Och här ser ni yours truly! Vad perfekt att ansiktet hamnade i skuggan, va ;-)


8 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Ser riktigt härligt ut, en sådan stol hade jag inte haft nåt emot heller!

Husbilsresan sa...

Hej...halkade in här via en annan blogg.Vilket härligt hus ni verkar ha och vad fint ni renoverat.
Här kommer jag att kika in igen....
Ha D!

Linneagården sa...

Vad skönt det lät att sitta & titta på sjön när man äter frukost. Nu får man njuta av hösten istället.
*kram* /madelene

Anonym sa...

Jätte fint! Jag håller också med dig! Sommaren är bäst!

Tidsmästarinnan sa...

Men jag har ju missat Wilma! Grattis till lilla godingen! Mina föräldrar har en likadan dam, fast hon börjar bli medelålders nu, sju år, men lika go och supersnäll.
Alltid lika mysigt att titta in här! Må så gott!

Ardisia sa...

Mysiga bilder! Och så vacra blommor. Längtar till sommaren redan :(

Ha en trevlig höstvecka! Kramis

peshesm sa...

hop over to this site try these out web check my site have a peek at this site view it

Anonym sa...

go to website n7r15p5l75 high replica bags replica bags 168 mall pop over to this site n5b54f9i67 best replica bags online replica bags forum k4y32x1b62 replica bags manila Get More Information v4w57g8c01 zeal replica bags