Leta i den här bloggen

Sidor

lördag 8 september 2007

Bloggvänner är guld värda!







Är totalt ny när det gäller bloggvärlden, just nu känns det som om jag inte fattar någonting! Men det kommer nog att ge sig, som allt annat här i livet. Har fått mycket hjälp av en superduper tjej (tack D! http://www.endoftavdanmark.blogspot.com/) som har stått ut med mina dumma frågor. By the way...jag har länkat till några av er utan att be om lov (sorry!) p g a frustration över bloghel*****. Hoppas det är ok!? / Fröken M

3 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Vad du är gullig! Det var inget besvär alls...bara kul att kunna hjälpa till;och du är ju en superduper elev;o)
Kramar

Eva Agnes sa...

Tack för besöket hos mig. Klart du får länka.
Så härligt du bor alldeles vid en sjö. Och jag måste fråga: Zinkhjärtat, zinkkakfate och det fina kruset. Var har du fått tag i de sakerna?
De är så vackra och fint sammansatta...
Kramar Eva Agnes

Snäckornas sjö sa...

Hej Eva Agnes!
Nu har jag länkat till dig med! Sakerna har jag faktiskt köpt av tjejen som har bloggen en doft av Danmark. Visst är de fina! Nu står de på lite andra ställen, de brukar vandra runt i huset :-)