Leta i den här bloggen

Sidor

söndag 9 september 2007

I'm a genius!!! Sort of...


Hmmm...helt plötsligt hoppade besöksräknaren från 99 till över 1000. Vad är det som händer här?? Jag kanske gjorde något igen och det blev bra. Hur som helst, jag är inte en fårskalle längre utan i klass med Einstein...nästan i alla fall ;-) Men fråga inte hur det kom sig att räknaren hoppade. Ett geni har till och med svårt att förstå sina egna tankegångar ibland...se på mig, jag fattar inte hälften av sakerna jag gör ;-)


6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Vännen!
Gud va kul att du har skaffat dig en blogg:) Ska kolla in den ofta ;)jag ser att det är mycket nytt hos er.
kram från Hammarlund.

Snäckornas sjö sa...

Hej T!

Kul att du hittade hit! Du måste komma över på besök snart, saknar dig...

Betty sa...

Tack för att du länkat till min sida. måste bara få säga att ert hem ser jättemysigt ut o läget ska vi ju inte tala om.
Kramar

Spets och snor sa...

Of course, får du länka till mig! Kram

Solsjö - Under en vind sa...

Ibland försår man inte hur allt går till! Må gott! Kram!

Dorthe ♥ sa...

Go'kväll M!

Skrattar...ja det var en riktig räknare du har skaffat. För en timma sen stod det drygt 1200 besökare, och nu står där över 1700....
Vi hörs snart igen!
Kram