Leta i den här bloggen

Sidor

lördag 22 september 2007

Rust or not...that is the question!

Tack för era gulliga kommentarer! Efter en vinindränkt middag...nåja...(vi är lärare, det går ganska städat till ;-)) med kollegorna kom jag hem och läste era kommentarer...TACKAR så mycket! Ok, en fråga...vad ska jag göra med denna? Ska jag låta den stå och rosta ute hela vintern eller ska jag ta in den? Bordsskivan är redan förstörd (och inte ett dugg ledsen är jag över det!), men jag tänkte att det kanske skulle vara fint med ett rostigt underrede. Nu har jag sett att några av er har målat det vitt i stället. Lite sugen blev jag...men fortfarande kluven. What should I do?




4 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Hej Fröken M!
Har du lånat "min" bild nu ;o)? Den är sååå vacker! Men om jag kunne begripa vad du ska med den stora Madonnan till...den skulle passa myyycket bättre här hos mig ;o). Ha en bra helg vännen så hörs vi snart.
Kram Fröken D...hi hi.

Anonym sa...

Jag har ju en vit inne o en svart ute!!
Så det är verkligen en smaksak.
Tack för din härliga blogg:)
//Dunda

Solsjö - Under en vind sa...

Jag har ett symaskinsbord i källaren som jag funderra på att plcoka ut, jag tänkte bevara underredet, men målan skivan vit....Jag jobbar också inom skolans värld....fritidspedgaog med jobb på fritids och i 6-årsgrupp......Ha en fortsatt skön lördag!

Anonym sa...

Jag tycker absolut att du ska ta in den, sprutmåla den vit och skaffa en ljus marmorskiva och göra om den till ett bord! Har sett en kanonsnygg på mininredning.se. Var det kanske Dundas?
Mvh/Anitha