Leta i den här bloggen

Sidor

onsdag 26 september 2007

"It's okay to laugh in the bedroom, as long as you don't point"

Lite detaljbilder från sovrummet. Min kära vän OT hade sparat vissa bilder som jag hade skickat till henne från huset och renoveringen (you're a peach!), och när hon fick höra om mitt dilemma angående försvunna bilder skickade hon omedelbart dessa till mig. Dessa två bilder är de enda jag har av sovrummet för nuvarande, men jag ska knäppa lite nya så fort jag får tillfälle.
Här är fåtöljen i sovrummet, en gammal Emma-fåtölj som är superskön att sitta i! Den var klädd i ett hiskeligt tyg, men ett nytt överdrag gjorde susen.

Vi kan gå in i badrummet från sovrummet om vi vill (vilket vi inte gör), lite amerikanskt över det hela. Typ "master bedroom with a bath" eller något var väl tanken. I morgon och på fredag befinner jag mig i Göteborg på bokmässa...jippiii!!! Gissa vad jag ska titta efter...inredningsböcker...fast sssccchhhh...egentligen ska jag titta efter böcker till skolan ;-) Arrivederci!


8 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Den där fåtöljen, kan du skicka hem till mig...du har ju adressen ;o)
Kram på dig vännen!

Unknown sa...

Hej! Va fint hem du har.. och vilket underbart läge, vid en sjö =) kan man ha det bättre? Kram Malin

marie sa...

Åhh vilken fin liten emma, har du sytt överdraget själv? Det blev jättebra! Ser så mysigt ut hos dig! Marie

Solsjö - Under en vind sa...

Sååå fint!! Hoppas att du hittar mcyket kul på mäsaan, både inom det ena och andra området...*ler*...Må gott! Kram!

Anonym sa...

Fasligt snygga bilder ;-)

Hem och Lycka sa...

Vilken underbar fåtölj, såå snygg! kram

Unknown sa...

he has a good point best replica bags online see this site 7a replica bags wholesale navigate to this web-site good quality replica bags

Anonym sa...

site here replica bags buy online over at this website Loewe Dolabuy go to website high replica bags