Leta i den här bloggen

Sidor

söndag 23 september 2007

Septemberhelg

Vilken underbar helg! Härligt väder har vi haft, med hög och klar luft. På lördagen åkte jag och C till vårt närmaste samhälle och shoppade lite nya blommor. Pelargonerna började se så risiga ut och det var dags att byta ut dem. Hittade fin kruka till murgrönan. Gillar när det är textat, oavsett på vad...nästan!

En dubbelkruka till mina "Plättar i luften" blev det också. Den är perfekt, som en liten korg.
Sen blev det lunch ute, det var så skönt när solen sken och det blir ju bara mörkare och kallare, så vi passade på. Hittade en ny inredningstidning som jag inte hade sett förut. Bläddrade bara, så jag kan inte ge något utlåtande. Men tidningen passade perfekt som lektyr, för utanför restaurangen såg det ut så här...

Inte helt fel utsikt!
Och på kvällen fick vi samtalet som vi har väntat på så länge...återkommer med bilder senare!
Hasta la vista, amigos!

4 kommentarer:

NICOLINAS BONING sa...

Vad kul att läsa att din helg har varit underbar...och vad bra det blev med "krukorna", men nu är man ju lite nyfiken på vad samtalet handlade om...spännande;-)
Hälsn/Birgitta

Solsjö - Under en vind sa...

Så mysig helg du haft!! DEn där dubbla krukan gilar jag! Ha en bra vecka! Kram!

Sånt är Livet sa...

Fina krukor, gillar skarpt utsikten när ni åt jag är född på en ö i skärgården och har kvar föräldrarhemmet/Lisbeth

Ardisia sa...

Gillar den dubbla krukan, den är annorlunda och snygg.

Ha en trevlig kväll! Kram