Leta i den här bloggen

Sidor

onsdag 12 september 2007

Bättre bilder

Jag har letat och letat efter de försvunna bilderna men hittar de ingenstans...snyft! Är rädd för att de har försvunnit för evigt. Då kommer jag att bli väldigt ledsen :-( Men en glimt i mörkret är att jag har fått låna min snälla pappas kamera. Nu kan jag åtminstone ta lite bättre kort än med min egna värdelösa!

Tog några snabba kort för att lära känna kameran, det blev en liten upprepning av galgarna igen ser jag, men ni får väl ignorera dem och titta på skåpet i stället. Denna koloss står i vårt sovrum och väger bly. Vi fick ringa vår starke granne för att ha en chans att flytta det! Bredvid den står det en stege som används till för att både hänga upp kläder och plädar på (tom för en gångs skull...var ju tvungen att styla det lite i alla fall). Bakom hänger det en hissgardin och samlar damm...har gjort det ett år snart ;-)


En till bild på skåpet. Det talas ju om samlarmani bland bloggarna....här är en av mina. Överkast eller plädar. Har inte räknat alla, har dem utspridda lite överallt. Är väldigt ombytlig av mig och tröttnar snabbt, därför är det bra att ha några till hands.









1 kommentar:

Anonym sa...

Det här var ju en jätte fin blogg älskling. Har inte tittat på allt ännu...eller jag skall gå upp och titta på nära håll/ C...