Leta i den här bloggen

Sidor

söndag 9 september 2007

Jag är en...


Jaha ja...här trodde man att man var hyfsat tekniskt begåvad. Jag mitt dumma nöt lyckades radera bort antalet besökare på sidan tidigare i dag. Tror att siffran var på 872 eller något ditåt och jag fick nästan skrämselhicka! ;-) Hjälp!! Så många! Sen gjorde jag något och vips hade jag lyckats ta bort all statistik. Det var bara att klippa och klistra igen så att jag skulle få en ny räknare...suck och stön! Känner mig som en...titta på bilden!

8 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Å nej, känn dig inte som en fårskalle, de är kloka! : ) Se mina gamla inlägg om mina sommarbarn! Skämt å sido, sånt händer i denna bloggvärlden men oj vilken mysig blogg du har och ett sånt hemtrevligt och vackert hem!!! Tack för titten!! Mari.

Anonym sa...

Tja!

Tänkte nog att det bara var en tidsfråga innan du blev med inredningsblogg :-) Fina bilder!

Snäckornas sjö sa...

Hej OT!

Thanx a bunch!

Snäckornas sjö sa...

Hej Mari!
Tack för de gulliga orden! Nej, får är nog smartare än vi tror ;-) Åtminstone så pass smarta att de inte pillar på en massa statistik som en annan gör ;-)

LantlivsAnette sa...

Men hallå !!Vilken underbart fin blogg du har..ojj vad vackert ni bor..man blir alldeles salig !
Så kul att du länkar mig, jag blir bara glad..
Kram Anette

Snäckornas sjö sa...

Hej Anette!
Vad kul att just du tittade in! Älskar din blogg, du har så mycket fint. Din tvättstuga is to die for!! Ha det bra! Kram

Sånt är Livet sa...

hej ,vad vackert erat hus ligger ,på den verandan skulle jag kunna sitta å bara njuta ,Tack för titten ,återkommer:Lisbeth

Design i tid och rum sa...

mysig blogg !kram Dada