Leta i den här bloggen

Sidor

lördag 15 september 2007

Kom på en sak...eftersom jag har haft en sådan otur med bilder, lägger jag ut några till. Annars kanske de försvinner också...(ta i trä). Vad vill ni se för någonting? Ge mig lite tips så att jag kan börja fota, och kanske ha ett tema. Känns som man bara lägger ut en massa bilder utan en röd tråd.

Bild från vardagsrummet. Vi har högt i tak...nästan 5 meter! Det vita i det högra hörnet är inte ett rep som hänger ner från bjälken (nej, så morbida är vi inte...vi är inte släkt med the Adams family ;-)). Det är snöret från kameran...
Hall och kök. Märks att jag gillar glittriga kronor, va? ;-)

Madonna-lampett...den var i furu eller något annat träslag, men några drag med den vita färgen och vips!


Kronorna igen...klockor är också en samlarmani. Brorsans grabb räknade att vi har...ehhh...alldeles för många!


Vedspisen i köket. Oumbärlig! Både när det gäller att laga mat på och när strömmen går (vilket den ofta gör här ute på landet).




5 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Så trist med dina foton!! Du får fota massor under helgen och spara ner! Fina bilder visar du idag! Ha en skön lördag! Kram!

Dorthe ♥ sa...

Godmorgon M!

Gud så trist med alla dina foton! Då blir man ledsen, men nu får du ta nya tag, fast det tar emot. Som vanligt visar du en massa fina saker!
Kram
Dorthe

Snäckornas sjö sa...

Tack tjejer! Era ord värmer.

Kram

seannee sa...

click resources linked here Our site Chloe Dolabuy index this contact form

stesle sa...

v3s68i0b21 q4q31v3g40 v6p91q1k00 u4u98d7g93 r4r85m3m08 g7j28q5b14